Предлагани услуги

Сервизните услуги са важна част от дейността на „Джи-Тех 3“ ЕООД. С екип от сертифицирани специалисти полагаме непрекъснати усилия да поддържаме високо ниво на обслужване, да получавате бърз и коректен гаранционен и извънгаранционен ремонт !


Гаранционно обслужване - Надеждност и сигурност!
Джи-Тех 3 ЕООД обслужва всички гаранционни продукти закупени от Вас


Извънгаранционно обслужване - Свободата да избираш, смелостта да се довериш!
Отличителен белег на Джи-Тех 3 ЕООД в тази посока е професионализма и доказания опит! Обслужваме пълната гама марки от компютри, лаптопи, монитори, принтери, сървъри, аксесоари. Можете да разчитате на професионални софтуерни решения.

Абонамент - Контролирани разходи!
Удобна форма на сервизна поддръжка с предварително договорени параметри и време на реакция. Възможност за предоставяне на оборотна техника, периодична диагностика и профилактика.

Интегриране на техника - Индивидуален подход!
Интегриране на новозакупената компютърна техника във вече съществуваща информационна система, добавяне на нови функции, хардуерно и софтуерно съвместяване в произволни по сложност информационни системи.

Хардуерни услуги

  • Диагностика на PC
  • Диагностика на компютърен компонент
  • Почисване и профилактика на PC
  • Ремонт на PC
  • Подмяна или добавяне на компонент
  • Ремонт на захранващ блок
  • Ремонт на дънна платка
  • Смяна на кондензатор
  • Диагностика на лаптоп
  • Почисване и профилактика на лаптоп
  • Ремонт на дънна платка на лаптоп
  • Презапояване на чипсет или видео карта
  • Смяна на дънна платка на лаптоп
  • Смяна на LCD матрица на лаптоп
  • Смяна на лампа на LCD матрица на лаптоп
  • Смяна, добавяне или упгрейд на компонент на лаптоп
  • Диагностика на LCD монитор

Сервиз за диагностика,профилактика и ремонт на всякакви модели GSM апарати и таблети

  • Смяна на дисплей, тъч скрийн
  • Смяна на счупени стъкла
  • Преинсталиране на софтуер
  • Разкодиране
  • Смяна на панели и корпуси
  • Прехвърляне на информация
  • Смяна на BGA чипове и всички видове хардуерни и софтуерни ремонти
  • Смяна на батерии
  • И други

Зареждане на тонер касети

Предлаганите от нас услуги включват и зареждане на тонер касети

Зареждане на тонер касети за монохромни и цветни лазерни принтери и мултифункционални устройства.Всяка касета, преди да бъде презаредена, се изпробва на тестова машина, за да се установи как печата. При зареждане касетата се разглобява, почиства и пълни със съответния за модела тонер, след което се сглобява.След зареждане, касетата се тества отново,за да сме сигурни че получавате перфектен печат.Готовата тонер касета се запечатва в черен плик,за да се предпази от слънце и влага. В почистването на касетата влиза: отстраняване на остатъчен тонер, почистване на магнитна и гумена ролка (PCR), почистване на барабан (OPC), подмяна на смазваща грес на контактни точки.
В повечето случаи оригиналните тонер касети (и печатащите части в тях) позволяват многократно зареждане, при подмяна на дефектиралите по тях елементи ( барабани, ножове, pcr,маг. ролки и др).

Предлагаме и ресетиране на фърмуер на принтери и мултифункционални устройства . Услугата представлява софтуерна инсталация, позволяваща използването на заредени и неоригинални консумативи за някои по-нови модели принтери и мултифункционални устройства, които имат фабричен фърмуер, непозволяващ използването на такива консумативи. Ресетирането на фърмуера се прави посредством компютър. Ако ресетирате фърмуера с версия, която не е одобрена от производителя на устройството, гаранцията му отпада. При неочаквано спиране на захранването на компютъра, от който правите ресета и/или захранването на устройството в момента на ресетирането на фърмуера, има голяма вероятност устройството да стане неизползваемо.

За да използвате услугите ни, можете да се свържете с нас на телефонен номер :

+359 89 6 464 641 или да ни посетите в офиса ни в гр.Средец ул."Г.С.Раковски" 6А

Какво е тонер?

Тонерът представлява прахообразна субстанция, използвана от лазерни принтери и копирни машини, която формира текстове и изображения върху принтерна и копирна хартия. Състав: микроскопични полимерни частици и пигмент, които в резултат на статичния си заряд имат магнитни свойства.

Какво е “съвместима” тонер касета?

“Съвместима” тонер касета е тонер касета произведена от изцяло нови компоненти на реномирани производители (тонер, барабан, почистващ нож, девелоперна ролка, магнитна ролка, дистанционни втулки, чип и др). Съвметимите тонер касети “BLACKBOARD” притежават всички качества на оригиналните консумативи на производителя на печатащото устройство – резус, покритие и плътност на печат.

Какво е „резус“?

„Резус“ се нарича броят на копията при 5% покритие на страница с формат А4, които тонер касетата трябва да отпечата.

Какво означава „5% покритие на страница с формат А4“?

„5% покритие на страница с формат А4“ се равнява на 31 машинописни реда с 60 символа на ред.

Какво е „чип“ на тонер касета?

„Чип“ на тонер касета е електронно устройство, което отчита употребеното количество тонер и броя отпечатани страници според процента на покритието им. Той индикира, когато тонерът Ви свършва. Не всички тонер касети имат чип.

Какво е „стартова тонер касета“?

Това е тонер касета с по-малък резус. Обикновено стартова тонер касета получавате с принтера, когато го закупувате.

Ще отпечатам ли същия брой копия със съвместима тонер касета, колкото получавам с консуматив на производител?

“Джи-Тех 3 ”ЕООД Ви гарантира, че ще получите най-малко същия брой копия със съвместимите тонер касети “BLACKBOARD”.

Отпада ли гаранцията на принтера, ако той работи със съвместими тонер касети?

Категорично не, тъй като гаранцията е свързана с нормалната работа и експлоатация на печатащото устройство. Решението какъв консуматив да ползва потребителят зависи изцяло от него.

Току що сложих съвместима тонер касета, а принтерът все още индикира, че няма тонер. Какво да правя?

Някои тонер касети имат чип и проблемът може да е в него. Други имат предпазител, който също е възможно да даде дефект.

Защо се получават бели ивици на печатното ми копие? В принтера или в тонер касетата е проблемът?

Причините може да са различни. Обикновено белите линии, както и избледняването на печата, е индикатор, че тонерът Ви свършва. Касетата трябва да бъде заменена с нова или да се стриймира. И тук, както при проблема с черните ивици, може да е замърсен коротронът. Друга възможна причина за появата не бели ивици е замърсяване на оптиката на принтера Ви. В този случай проблемът не е в тонер касетата. Трябва да се направи профилактика на печатащото Ви устройство.

Защо трябва да правя профилактика на принтера си?

Наличието на негативни ефекти в качеството на печат не винаги е по вина на консуматива или хартията. Прах, тонер и различни частици от заобикалящата ни среда попадат всекидневно в механиката на Вашия принтер. За да се ограничи максимално възможността за лош печат по вина на печатащото Ви устройство, препоръчително е да правите профилактика на принтера си средно на всеки 6 месеца. Може да се налага процедурата да се извършва и по-често—в зависимост от интензитета на печат на устройството Ви.

Исках да отпечатам един документ, но от принтера излязоха бели листи. На какво се дължи това?

Някои тонер касети имат предпазен уплътнител, който не позволява на тонера да се разсипе при съхранение и/или транспортиране. Преди инсталация на касетата в печатащото Ви устройство, този уплътнител трябва да се отстрани. Уверете се, че сте го направили.

Принтерът поема по повече от един лист. Каква е причината?

Една от възможните причини за това е повреда в сепарацията на хартията. В този случай трябва да бъде подменена поемащата ролка на Вашето печатащо устройство. Друга възможна причина е употребата на влажна и/ или неподходяща хартия. Моля, съблюдавайте предписанията на производителя на Вашия принтер за размерите и големината на използваната медия.

Видеонаблюдение

Джи-Тех 3 ЕООД е специализирана в проектиране, изграждане и поддръжка на системи за видеонаблюдение. Извършва изграждане на системи за видеонаблюдение на ниски цени.

Предлагаме Ви промоционални подукти за изграждане на системи за видеонаблюдение на добра цена. Ако се колебаете каква камера за наблюдение да изберете може да се консултирате с нас! Изборът на правилната система за видеонаблюдение на Вашия дом може да се окаже трудна задача. Нека Ви помогнем да намерите най-доброто решение за Вашите нужди. Моля, свържете се с нас .

Всяка покупка се придружава от издадена от нас Гаранционна карта. В Гаранционната карта са описани закупените стоки, гаранционния срок и гаранционните условия. Тук може да видите копие от Гаранционната карта и да се запознаете с гаранционните ни условия.
За да видите Гаранционната карта в PDF формат, моля кликнете върху нея.

© 2024 Пею Георгиев. G-TECH